Een online programma opzetten betekent je kennis online delen en verkopen. Je verpakt je kennis in modules, vaak in de vorm van presentatiesheets die je met een schermopnameprogramma (screencast-programma) hebt opgenomen...
Software as a Service is een enorm schaalbaar en lucratief verdienmodel. Veel van de software die wij als online ondernemer gebruiken is een product van iemand anders...
Kort door de bocht kun je het online verdienmodel dropshippen (doorverkopen) omschrijven als iets verkopen dat je nooit opstuurt. Klinkt als oplichting, nietwaar? Maar dat is het niet...
In twee jaar tijd naar één miljoen euro Ze is uitgeroepen tot Jong Ondernemerstalent 2019. En ze heeft in twee jaar tijd één miljoen euro verdiend met haar online cursussen, waar ze aan werkt naast haar vergaderimperium, het bedrijf SPOT...
‘Als ik je in 2008 had verteld dat ik het grootste taxibedrijf ter wereld wilde starten, dat ik binnen tien jaar de miljardste rit zou hebben volbracht, met een investering van ruim vijfentwintig miljard dollar waarvan geen cent naar de taxi’s zelf zou gaan,...
Je eigen radioshow als ondernemer, waarom niet? In die radioshow kun je zelf het een en ander vertellen, maar je kunt natuurlijk ook gasten uitnodigen die waardevolle kennis leveren, zoals andere ondernemers die een soortgelijk bedrijf hebben..
Webcamgirl zijn lijkt het nieuwste wat hot and happening is. Maar ook dit verdienmodel heeft een geschiedenis...
Je kent die uitspraken vast wel van social media: ‘Stel dat jij geen beperkingen kent, wat zou je dan doen en creëren?’ En dan droom jij wat voor je uit, over een huis aan zee, veel vrijheid, van reizen...
In een interview van Erich Fromm uit 1973 werd het al genoemd. We lazen het in de boeken van Wayne Dyer en Dr. Phil en hoorden het in de podcast van Jim Fortin. Werk vanuit het BE–DO–HAVE-model en niet andersom...
Heb je de letter ‘n’ achter waarden gezien? We praten niet over waarde, maar over waarden. Dat je waarde levert aan je klanten, daar gaan we van uit. Maar heb je er wel eens over nagedacht dat jij je klanten leert hoe ze met jou moeten omgaan?...