Je merkplan begint er na vijf stappen en veel oefeningen echt uit te zien als een goede basis voor jouw sterke merk in wording: je identiteit of je ziel is helder, je hebt een keuze gemaakt uit de eigenschappen die jouw merk...
Je merk is inmiddels behoorlijk ontwikkeld. Het heeft een ziel (identiteit), de eigenschappen van het merk zijn benoemd en je hebt een idee hoe je die kunt uiten, het merk staat voor keuzes en ambities...
Een merk staat altijd onder invloed van de context, ofwel de omgeving waarin het zich bevindt. Ook het imago van jou als merk is vaak een zeer belangrijk aspect als het gaat om het versterken van een merk.
Dit werkboek hoort bij het boek 101% IK™, Jouw persoonlijke merk in 8 stappen...
Jouw persoonlijke merkplan is af. Het heeft vorm en invulling gekregen volgens de zes stappen: identiteit, eigenschappen, keuzes, plannen, interactie en herijken. In stap 6: herijken is al aan de orde gekomen dat het vooral van belang is...
In dit slothoofdstuk komen enkele aanvullende technieken en werkwijzen aan de orde die ondersteunend kunnen zijn binnen Zijnsgericht coachen. We bespreken bij elke techniek of werkwijze wat het specifieke doel...
Ook voor de bijeenkomst kun je het gedrag van deelnemers al beïnvloeden. Met de uitnodiging die je stuurt en opdracht die je vooraf meegeeft, kun je de aandacht richten. In dit cluster vind je suggesties voor opdrachten die je vooraf kunt meegeven...
In deze clusters vind je werkvormen die bijdragen aan de verbinding en werkvormen die je kunt doen als je de groep wilt activeren en verantwoordelijkheid wilt oproepen...
Zonder focus is de kans dat er geleerd wordt klein en levert een discussie vaak meer frustratie dan resultaat op. In dit cluster Focussen vind je werkvormen waarmee je focus kunt aanbrengen, zowel op individueel als op collectief niveau...
Je hebt gezien dat je je verhaal niet helemaal uitschrijft, tenzij je wilt gaan speechen. Leuk bedacht, maar als je het niet uitschrijft, hoe noteer je je verhaal dan? We hebben hiervoor een handige notitietechniek bedacht. Deze techniek zorgt ervoor dat je meer overzicht creëert...