Je merk is inmiddels behoorlijk ontwikkeld. Het heeft een ziel (identiteit), de eigenschappen van het merk zijn benoemd en je hebt een idee hoe je die kunt uiten, het merk staat voor keuzes en ambities...
Een merk staat altijd onder invloed van de context, ofwel de omgeving waarin het zich bevindt. Ook het imago van jou als merk is vaak een zeer belangrijk aspect als het gaat om het versterken van een merk.
Dit werkboek hoort bij het boek 101% IK™, Jouw persoonlijke merk in 8 stappen...
Jouw persoonlijke merkplan is af. Het heeft vorm en invulling gekregen volgens de zes stappen: identiteit, eigenschappen, keuzes, plannen, interactie en herijken. In stap 6: herijken is al aan de orde gekomen dat het vooral van belang is...
In dit hoofdstuk bespreken we de vraag hoe een verdieping van het coachingsproces tot stand kan komen die verder gaat dan de methodiek en de coachingstechnieken uit 'Een model voor zijnsgericht coachen'. In de ontmoeting tussen de coach en de coachee zijn drie dimensies...
Al jaren ‘droom’ ik ervan om dieren in te zetten bij mijn werkzaamheden. Wilde fantasieën over hoe je honden kunt inzetten in hulpverlening, over hoe je mensen kunt helpen door de inzet van dieren passeerden de revue. Diverse plannen ben ik gestart, maar ook weer mee gestopt – van diergeneeskunde naar kynologisch instructeur naar uiteindelijk de opleiding die ik in 2016 gestart ben: Dog Assisted Coaching bij Pets4Care.
In deze clusters vind je werkvormen die bijdragen aan de verbinding en werkvormen die je kunt doen als je de groep wilt activeren en verantwoordelijkheid wilt oproepen...
In dit onderdeel Inhoud bieden we werkvormen voor de volgende clusters: Informeren, Discussiëren, Brainstormen, Beslissen, Kennis delen, Presenteren, Vaardigheden oefenen, Toetsen, Talent, Samenwerken, Feedback geven en Planvorming...
Wil je het rendement van je bijeenkomst verhogen? Zorg dan in elk programma dat je een werkvorm uit het cluster Focus én een werkvorm uit het cluster Vertaling inbouwt. Hiermee richt je de aandacht van elke deelnemer in je groep. In dit cluster vind je werkvormen waarmee je elke deelnemer aanzet tot nadenken over de vertaling naar de eigen praktijk...
Je hebt gezien dat je je verhaal niet helemaal uitschrijft, tenzij je wilt gaan speechen. Leuk bedacht, maar als je het niet uitschrijft, hoe noteer je je verhaal dan? We hebben hiervoor een handige notitietechniek bedacht. Deze techniek zorgt ervoor dat je meer overzicht creëert...