De kern en een aantal belangrijke eerste stappen voor je persoonlijke merk zijn inmiddels gevormd. Nu wordt het tijd voor concrete plannen. Plannen maken klinkt vaak heel eenvoudig. Iedereen maakt immers allerhande plannen....
Je merkplan begint er na vijf stappen en veel oefeningen echt uit te zien als een goede basis voor jouw sterke merk in wording: je identiteit of je ziel is helder, je hebt een keuze gemaakt uit de eigenschappen die jouw merk...
Je merk is inmiddels behoorlijk ontwikkeld. Het heeft een ziel (identiteit), de eigenschappen van het merk zijn benoemd en je hebt een idee hoe je die kunt uiten, het merk staat voor keuzes en ambities...
Een merk staat altijd onder invloed van de context, ofwel de omgeving waarin het zich bevindt. Ook het imago van jou als merk is vaak een zeer belangrijk aspect als het gaat om het versterken van een merk.
Dit werkboek hoort bij het boek 101% IK™, Jouw persoonlijke merk in 8 stappen...
Jouw persoonlijke merkplan is af. Het heeft vorm en invulling gekregen volgens de zes stappen: identiteit, eigenschappen, keuzes, plannen, interactie en herijken. In stap 6: herijken is al aan de orde gekomen dat het vooral van belang is...
Deze nieuwe werkvormen zijn een passend vervolg op de voorgaande werkvormen. Ook deze werkvormen zijn een inspiratiebron wanneer je vorm wilt geven aan bijeenkomsten, sessies, lessen en vergaderingen waarin toegewerkt moet worden naar resultaat...
Een van de meest gestelde vragen naar aanleiding van deel 1 van het Groot werkvormenboek is: ‘Hoe ontwerp ik een goed programma?’ Het ontwerpen van een programma, oftewel het maken van de opzet van een bijeenkomst, is een vak apart...
Ook voor de bijeenkomst kun je het gedrag van deelnemers al beïnvloeden. Met de uitnodiging die je stuurt en opdracht die je vooraf meegeeft, kun je de aandacht richten. In dit cluster vind je suggesties voor opdrachten die je vooraf kunt meegeven...
In deze clusters vind je werkvormen die bijdragen aan de verbinding en werkvormen die je kunt doen als je de groep wilt activeren en verantwoordelijkheid wilt oproepen...