Literatuur
Bommerez, J. & K. van Zijtveld (1999). Flow en de kunst van het zakendoen. Eemnes: Nieuwe Dimensies BV.
Branson, R. (2010). Gaat niet bestaat niet.Niets is onmogelijk. Amsterdam: De Boekerij.
Cooperrider, D. (2005). Appreciative Inquiry. San Francisco: Berret-Koehler Publishers Inc.
De Zaak (2009). Direct Marketing. Lage kosten hoge respons. Haarlem: SBP BV.
De Zaak (2009). Meer rendement. Haarlem: SBP BV.
De Zaak (2010). Uw administratie op orde. Haarlem: SBP BV.
De Zaak (2013). Alle cijfers over 2013. Haarlem: SBP BV.
De Zaak (2013). Diverse mailings en nieuwsbrieven. Haarlem: De Zaak.
De Zaak (2013). E-mailmarketing. Haarlem: SBP BV.
Fairley, S.G. & C. Stout (2004). Getting Started in Personal and Executive Coaching. New Jersey: John Wiley & Sons.
Heinsbroek, N. (2012). Kiezen is winnen. Laren: The Inspiration Factory.
Hendriksen, J. (2009). Handboek intervisie. Barneveld: Uitgeverij Nelissen.
Horlings, J. (2013). Het gevaar van de cloud. Computer Totaal 22(5). Amsterdam: IDG Nederland.
Huguenin, P. (2000). Onderhandelen in negen fasen. Vuistregels, vaardigheden, valkuilen. Alphen a/d Rijn: Samsom.
Masselink, R., R. van den Nieuwenhof & J.C. de Jong (2008). Waarderend onderzoeken. Nieuwerkerk aan den IJssel: Gelling Publishing.
NOvA, brochure (2012). Betalingsproblemen. Den Haag: Nederlandse Orde van Advocaten.
NOvA, brochure (2012). Contracten. Den Haag: Nederlandse Orde van Advocaten.
Ofman, D. (2002). Bezieling en kwaliteit in organisaties. Utrecht: Kosmos-Z&K Uitgevers BV.
Quinn, Robert E., S.R. Faerman, M.P. Thompson, M.R. McGrath & L.S. St. Clair (2011). Handboek managementvaardigheden. Schoonhoven: Academic Service.
Rackham, N. (2001). SPIN Verkooptechniek. Arnhem: TFC.
Rogers, J. (2006). Developing a Coaching Business. New York: Open University Press.
Steenwinkel, M. (2010). Boekhouden voor Dummies. Amsterdam: Pearson Benelux B.V.
Stichting ZZP Nederland (2013). Zelfstandig zonder personeel. Het grote boek voor kleine ondernemers. Groningen: ZZP Nederland.
Stoop, F. (2011). #Twitter werkt!. Houten: Uitgeverij Unieboek/Het Spectrum bv.
Stoop, F. (2012). Effectief social media gebruiken in 90 minuten. Amsterdam: Uitgeverij Boom Nelissen.
Stoop, F. (2014). Het social media handboek voor coaches. Amsterdam: Uitgeverij Boom Nelissen.
Volberda, H. & M. Bosma (2011). Innovatie 3.0. Slimmer managen, organiseren en werken. Amsterdam: Mediawerf Uitgevers.