Luisteren is goud

Luisteren is goud

Verdiep relaties, maak organisaties menselijker en geef groei gehoor

Eric de Haan |

Wie niet bezig is beter te luisteren, is bezig doof te worden

 

Iedereen wil gehoord worden, maar echt luisteren lijkt in onze steeds vluchtigere wereld een schaars goed. Hoog tijd om luisteren te (her)waarderen.

 

Verbeter je luistervermogen

Luisteren is goud schetst het belang en de uitdagingen van de kunst van het luisteren, en maakt duidelijk hoe je – aan de hand van de ontwikkelmethodiek Theory U – je eigen luistervermogen én dat van je organisatie kunt verbeteren.

Raamwerk voor organisaties

Organisaties moeten aan de slag om beter te luisteren naar klanten, medewerkers en de samenleving. Aan de hand van luisterprincipes en best practices biedt dit boek een raamwerk om luisterend vermogen binnen jouw organisatie te ontwikkelen. Daarbij krijg je als professional concrete methoden en gesprekstechnieken aangereikt om effectiever te luisteren.

 

Een belangrijk boek voor iedereen die relaties wil verdiepen, verrijken en verduurzamen.

Eric de Haan

Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en bestuurder van Stichting Service Excellence. Hij helpt organisaties bij het ontwikkelen van hun klantgevoeligheid, is voorzitter van Stichting Gouden Oor en bestuurder bij Stichting Service Excellence. Hij schreef eerder De Tao van Service en Zeg dat nog eens? en is coauteur van Service Excellence en Excelleren in Service.

Eric de Haan