101% IK

101% IK

Jouw persoonlijke merk in 8 stappen

Judith Tielen, Roel Wolbrink | Boom uitgevers Amsterdam

Denk je na over een volgende carrièrestap? In acht overzichtelijke stappen leer je met 101% IK™ hoe je kunt zorgen dat anderen eerder voor jou kiezen.

 

Profileer jezelf als merk

Een opsomming van je diploma's en werkervaring is niet meer voldoende om jouw (toekomstige) klant of werkgever voor jou te laten kiezen. Om gevraagd te worden voor leuke klussen of om promotie te maken, moet je worden opgemerkt tussen al die andere unieke medewerkers en zzp'ers. Je moet je kortom als een sterk merk profileren.

 

Ontwikkel jouw merk in acht stappen

Judith Tielen en Roel Wolbrink verzamelden businessmodellen die veel gebruikt worden bij merk- en strategieopdrachten en loopbaanvraagstukken. Aan de hand van acht stappen leggen ze uit hoe je inzichten uit merkmanagement kunt toepassen op je eigen leven. Met herkenbare praktijkvoorbeelden van andere gewone en buitengewone Nederlanders die je hierin voorgingen.

 

Inclusief werkboek

101% IK™ nodigt je uit om zelf een sterk merk te worden aan de hand van achttien makkelijke managementmodellen en heel veel voorbeelden. Elk model wordt geïllustreerd met persoonlijke verhalen van echte merken en echte mensen. Bij het boek ontvang je een werkboek waarin je aan de hand van tientallen oefeningen jouw persoonlijke merkplan ontwikkelt.

Judith Tielen

Judith Tielen is zelfstandig adviseur van bedrijven en (zorg)organisaties over hun positionering en strategie. Daarnaast is ze VVD-gemeenteraadslid in Utrecht en coauteur van Businessplan op een A4

 

Judith haalt haar inspiratie uit gesprekken met ogenschijnlijk gewone mensen die energie steken in hun ideeën of in hun relaties met anderen. Deze gesprekken meestal onbewust nieuwe inzichten op. In haar vrije tijd leest Judith graag. Ze houdt van boeken met vele lagen die het buitengewone innerlijke leven van gewone mensen zo mooi kunnen beschrijven. Bijvoorbeeld Godin, Held van Gustaaf Peek en Vele hemels boven de zevende van Griet Op de Beeck. Of De Donkere Kamer van Damocles en De ontdekking van de Hemel. Ze leest non-fictie zoals Good to Great van Jim Collins: een diepgaand onderzoek dat op een toegankelijke manier is beschreven. 

Roel Wolbrink

Roel Wolbrink is oprichter van maatpakkenatelier New Tailor, geeft trainingen over zelfpositionering, etiquette, stijl, imago en klantgerichtheid. Hij is auteur van Businessetiquette 3.0 en coauteur van de bestseller Het Blauwe Boekje – Stijlgids over manieren, eten, drinken en kleding. Zijn inspiratie haalt hij uit de omgang met zijn kinderen en positieve mensen. Daarnaast reist hij graag.

Judith Tielen Roel Wolbrink